Ügyfélkapcsolati és back office munkatárs

Bevezető 

A NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. stratégiai céljai között első helyen a kormányzati infrastruktúra működtetése, e-közigazgatási megoldások támogatása, valamint alap és emelt szintű kormányzati informatikai szolgáltatások állnak.

Munkatársat keresünk

ÜGYFÉLKAPCSOLATI ÉS BACK OFFICE MUNKATÁRS

 munkakörbe.

Feladatok 
  • Minőségbiztosítás: részt vesz a minőségbiztosítási szabályzat és a folyamatban szabályozott módon meghatározott munkatársak kommunikációs és szakmai szempontból történő minőségbiztosításában/értékelésében, ezzel összefüggésben visszacsatolást ad a szakmai területeknek
  • Bejelentés kezelés: kivizsgálja az ügyfélszolgálati munkatársak tájékoztatási feladatellátása során előforduló panaszokat, közérdekű bejelentéseket, oktatást tart a munkatársaknak a bejelentés kezelés modul használatából
  • Back office feladat: kezeli és érdemben megválaszolja az ügyfélszolgálati munkatársak által rögzített ún. back office kártyákat, visszacsatolást ad a front területeknek a tudás fejlesztése érdekében
  • Kapcsolattartás: kapcsolatot tart más szakterületekkel, a közigazgatási szervekkel, információ megszerzése érdekében, a panaszkezeléssel és a back office kártyák kezelésével összefüggésben
  • Szakmai támogatás: feltölti a folyamattámogató és tudásbázis rendszert (Effector) a tájékoztatást segítő információkkal, közreműködik a tudásbázis építésben, tartalomfejlesztésben
Elvárások 
  • középfokú iskolai végzettség
  • minimum 1 éves adminisztrációs/back office/ panaszkezelési területen szerzett tapasztalat
  • MS Office (irodai alkalmazások) felhasználói szintű ismerete

 

Kompetenciák:

  • logikus gondolkodásmód
  • rendszerszemlélet
  • kiváló fogalmazási készség
  • önállóság
  • pontos, gyors munkavégzés
  • kiváló problémamegoldó készség
  • proaktív gondolkodásmód
Előnyt jelent 
  • jogi asszisztensi vagy igazgatásszervezői végzettség
  • nagyvállalatnál szerzett ügyfélszolgálati tapasztalat
  • felsőfokú iskolai végzettség
Amit kínálunk 
  • minőségi szolgáltatást nyújtó szakmai közösség - érdekes feladatok
  • az informatika és telekommunikáció élvonalbeli eszközeinek alkalmazása
További részletek 

Szakmai önéletrajzát és motivációs levelét az allas@nisz.hu címre várjuk, a pozícióra való hivatkozással.