Ügyfélszolgálati munkatárs

Bevezető 

A NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. stratégiai céljai között első helyen a kormányzati infrastruktúra működtetése, e-közigazgatási megoldások támogatása, valamint alap- és emelt szintű kormányzati informatikai szolgáltatások állnak.

Ha Ön megoldásközpontú gondolkodásmódjával, lendületével, munkabírásával szívesen hozzájárulna az új kihívásaink sikeréhez, akkor várjuk jelentkezését

ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRS

munkakörbe

határozatlan, valamint határozott időre.

Feladatok 
  • Bejövő hívások, e-mailek fogadása, ügyféltámogatás
  • A beérkezett megkeresések regisztrálása, és a megfelelő szakterületek felé történő továbbítása
  • Beérkező alapszintű informatikai problémák kezelése
  • Kapcsolattartás a felhasználókkal, aktuális bejelentéseikről tájékoztatásnyújtás
  • Nyilvántartás naprakész vezetése
  • Havi és eseti riportok készítése
Elvárások 
  • Legalább középfokú végzettség
  • Ügyfélszolgálati munkakörben szerzett szakmai tapasztalat
  • Microsoft Windows operációs rendszerek, Office programcsomagok adminisztrátori szintű ismerete
  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
  • Stressztűrő képesség
  • Rugalmasság, terhelhetőség, csapatmunkára való nyitottság
Előnyt jelent 
  • Legalább 3 év nagyvállalati környezetben szerzett szakmai tapasztalat
  • HP SM 9 ismerete
Egyéb információ 
  • Belépést követően nemzetbiztonsági átvilágítás szükséges a munkakör próbaidőt követő betöltéséhez
  • Munkavégzés csúsztatott munkarendben történik
További részletek 

Magyar nyelvű önéletrajzát és motivációs levelét az allas@nisz.hu címre várjuk a pozícióra való hivatkozással.