Ügyfélszolgálati munkatárs (Kormányzati Ügyfélvonal - Elektronikus ügyintézési csoport)

Bevezető 

A NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. stratégiai céljai között első helyen a kormányzati infrastruktúra működtetése, e-közigazgatási megoldások támogatása, valamint alap és emelt szintű kormányzati informatikai szolgáltatások állnak.

Munkatársat keresünk

ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRS (Kormányzati Ügyfélvonal - Elektronikus ügyintézési csoport)

munkakörbe.

Feladatok 

Fogadja, megválaszolja és adminisztrálja a Contact Centerbe telefonon, e-mailen, chat-en érkező megkereséseket az alábbi témakörökben:

  • www.magyarorszag.hu és szolgáltatásai
  • Ügyfélkapu és szolgáltatásai
  • Általános nyomtatvány kitöltő használata
  • Webes Ügysegéd szolgáltatásai
  •  Hálózati alkalmazások támogatása, hibakezelése
  • Egyéb elektronikus közszolgáltatások használata során felmerülő problémák kezelése (Java, ActiveX, Security levels, Networks, Operation systems)
Elvárások 
  • Középfokú végzettség
  • Operációs rendszerek és Office alkalmazások ismerete
  • Általános hálózati ismeretek
  • Mobil technológiák alapismerete (okostelefon, táblagép operációs rendszerek ismerete)

Kompetenciák:

  • Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Képes önállóan, illetve csapatban is dolgozni, magas fokú együttműködési képesség jellemzi
  • Terhelhetőség
  • Problémamegoldó készség
  • Ügyfélközpontú szemléletmód
  • Nagyfokú rugalmasság
  • Proaktivitás
Előnyt jelent 
  • Contact centeres gyakorlat, webes ügyféltámogatási gyakorlat
  • Angol nyelv kommunikációképes ismerete
Amit kínálunk 
  • minőségi szolgáltatást nyújtó szakmai közösség, érdekes feladatok
  • az informatika és telekommunikáció élvonalbeli eszközeinek alkalmazása
További részletek 

Szakmai önéletrajzát és motivációs levelét az allas@nisz.hu címre várjuk, a pozícióra és a területre  való hivatkozással.