Ügyfélszolgálati munkatárs (Kormányzati Ügyfélvonal - Telefonos ügyintézési csoport)

A NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. stratégiai céljai között első helyen a kormányzati infrastruktúra működtetése, e-közigazgatási megoldások támogatása, valamint alap és emelt szintű kormányzati informatikai szolgáltatások állnak.

Tevékenységünk sikeres folytatásához, folyamatosan bővülő feladataink magas színvonalú ellátására új munkatársunkat várjuk

Ügyfélszolgálati munkatárs

(Kormányzati Ügyfélvonal - Telefonos ügyintézési csoport)

munkakörbe.

A következő kihívások várnak 

Telefonos ügyintézési feladatok ellátása az alábbi témakörökben:

  • hatósági erkölcsi bizonyítvány igénylése,
  • egyéni vállalkozói ügyek intézése,
  • rendelkezések, meghatalmazások tétele.
Csatlakozz hozzánk, ha 
  • középfokú végzettséggel,
  • MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismeretével rendelkezel,
  • kiváló kommunikációs készség szóban és írásban,
  • pontos, precíz munkavégzés,
  • ügyfélközpontú szemléletmód,
  • nagyfokú rugalmasság,
  • proaktivitás jellemez.
Ha minket választasz 
  • minőségi szolgáltatást nyújtó szakmai közösség részese lehetsz,
  • határozatlan idejű jogviszonyt,
  • változatos feladatokkal, illetve folyamatos képzéssel megvalósítható, oktatással támogatott szakmai fejlődési lehetőséget,
  • teljes munkaidőt, (eltérő munkarendben - megszakítás nélküli, a havi beosztási tervnek megfelelően) kínálunk Neked.
Előnyt jelent számodra 
  • Contact Centeres gyakorlat, webes ügyfél támogatási gyakorlat,
  • Közigazgatási tanulmányok, tapasztalat,
  • Angol nyelv kommunikációképes ismerete.
Jelentkezés 
  • magyar nyelvű szakmai önéletrajzodat az allas@nisz.hu címre várjuk a munkakörre való hivatkozással. 

Ha szaktudásoddal, lendületeddel és ötleteiddel részese szeretnél lenni a kormányzati infokommunikációs stratégiai fejlesztések sikerének, akkor a Te jelentkezésedet várjuk.