Csoportkoordinátor (Kormányzati Ügyfélvonal)

Bevezető 

A NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. stratégiai céljai között első helyen a kormányzati infrastruktúra működtetése, e-közigazgatási megoldások támogatása, valamint alap- és emelt szintű kormányzati informatikai szolgáltatások állnak.

Munkatársat keresünk

Csoportkoordinátor (Kormányzati Ügyfélvonal)

 munkakörbe.

Feladatok 
  • irányítja az Elektronikus Ügyintézési Csoport napi munkáját (20-25 fő)
  • biztosítja, hogy az elvárt szakmai színvonalon az elvárt szolgáltatási szintet a csoport teljesítse
  • csoportjával ellátja az országos elektronikus közszolgáltatások ügyfélszolgálati feladatait
  • kapcsolatot tart elektronikus közszolgáltatásokat nyújtó közigazgatási szervekkel
  • új szolgáltatásokat vezet be, koordinálja a bevezetéshez szükséges beállítások elvégzését, a munkatársak felkészítését
  • kiosztja a feladatokat a közvetlen munkatársai számára, a feladatok elvégzését ellenőrzi, biztosítja a csoporttagok egyenletes leterheltségét
  • a híváskoordinátorral együttműködve biztosítja a szükséges humán erőforrás rendelkezésre állását
  • részt vesz új munkatársak kiválasztásában, javaslatot tesz elbocsátásra, előléptetésre
  • megszervezi és részt vesz a munkatársak betanításában
  • figyelemmel kíséri a csoport teljesítményét, szakmai színvonalát és munkafolyamatait, szükség esetén korrekciós lépéseket tesz
  • részt vesz a beosztottak minőségbiztosításában, teljesítményének értékelésében
  • biztosítja a csoport jó közérzetét; megkönnyíti a hatékony csapatmunkát és a konfliktuskezelést
Elvárások 
  • felsőfokú végzettség (informatikai tanulmányok előnyt jelentenek)
  • középfokú angol nyelvtudás
  • 2 év vezetői tapasztalat helpdesk, ügyfélszolgálati területen
  • hálózati ismeretek (protokollok, portok, interfészek)
  • operációs rendszerek ismerete (Windows, Linux, Mac OS, IOS, Android, Windows Phone)

Elvárt kompetenciák:

  • határozott fellépés
  • proaktív hozzáállás
  • szolgáltatás- és ügyfél orientált látásmód
  • kiváló kommunikációs készség szóban és írásban
  • tárgyalási készségek
  • kiemelkedő problémakezelési képességek
  • motiváló képesség
Amit kínálunk 
  • minőségi szolgáltatást nyújtó szakmai közösség - érdekes feladatok
  • az informatika és telekommunikáció élvonalbeli eszközeinek alkalmazása
További részletek 

Szakmai önéletrajzát és motivációs levelét az allas@nisz.hu címre várjuk, a pozícióra és területre való hivatkozással.