Deszktop támogató

Bevezető 

A NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. stratégiai céljai között első helyen a kormányzati infrastruktúra működtetése, e-közigazgatási megoldások támogatása, valamint kormányzati alap és emelt szintű informatikai szolgáltatások állnak.

Munkatársat keresünk

DESZKTOP TÁMOGATÓ

munkakörbe .

Feladatok 
  • Végfelhasználók helyszíni illetve remote (távmenedzsment) támogatása
  • Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása)
  • Számítógép rendszer karbantartása, működtetése,
  • Az informatikai eszközökhöz kapcsolódó szoftveres és hardveres feladatok ellátása
  • Informatikai eszközök hálózatba kötése valamint alapszintű hálózati problémák kezelése
  • A támogatott informatikai eszközök költöztetése, szakszerű szétszerelése, valamint üzembe helyezése
  • A kezelt hibák ticketing rendszerbe történő kezelése, és nyomon követése
  • Kapcsolattartás az informatikai üzemeltetést végző társszervezetek munkatársaival
  • Alapvető HW és SW hibák elhárítása.
Elvárások 
  • MS Windows 7/8/8.1/10 operációs rendszer adminisztrátori szintű ismerete;
  • MS Office 2010, 2013, 2016 irodai programcsomagok adminisztrátori szintű ismerete;
  • Szakmai középfokú végzettség;
  • informatikai tapasztalat (elsősorban helpdesk, vagy deszktop támogatói munkakörökben);
  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód, empátia;
  • Jó stressz tűrő képesség;
  • Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség;
  • Önállóan és csapatban történő munkavégzés;
  • B típusú jogosítvány és autóvezetési gyakorlat.
Előnyt jelent 
  • Szakmai felsőfokú végzettség;
  • Nagyvállalati környezetben szerzett tapasztalat;
Munkavégzés helye 

Budapest teljes területe

Egyéb információ 
  • Belépés után nemzetbiztonsági átvilágítás szükséges.
További részletek 

Magyar nyelvű önéletrajzát és motivációs levelét az allas@nisz.hu címre várjuk a munkakörre való hivatkozással.