Helpdesk operátor

Bevezető 

A NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. stratégiai céljai között első helyen a kormányzati infrastruktúra működtetése, e-közigazgatási megoldások támogatása, valamint alap- és emelt szintű kormányzati informatikai szolgáltatások állnak.

Munkatársat keresünk

Helpdesk operátor

munkakörbe.

Feladatok 
  • Bejelentések fogadása és teljes körű kezelése műszakbeosztásban a 0-24 órás működési rend biztosításával
  • A problémák azonosítása, első szintű kezelése, a hibaelhárítás végigkövetése
  • A hibakezelés folyamatának dokumentálása, workflow menedzsment
  • Incidens- és változáskezelés
  • Kapcsolattartás az ügyfelek IT szakértőivel, valamint a hibaelhárításban közreműködő társosztályok szakembereivel
  • Az üzemeltetett rendszerek folyamatos monitorozása, hibák felismerése
Elvárások 
  • Legalább középfokú informatikai szakirányú végzettség, vagy 3-5 év releváns szakmai tapasztalat
  • Erős IT és/vagy telco affinitás
  • Pontos, megbízható munkavégzés
  • Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt
  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód
Előnyt jelent 
  • Szakirányú felsőfokú végzettség
  • Angol nyelvismeret
Munkavégzés helye 

Budapest.

Amit kínálunk 
  • Karrier lehetőség a cégen belül
  • Fejlődési lehetőség egy minőségi szolgáltatást nyújtó szakmai közösségben
  • Az informatika és telekommunikáció élvonalbeli eszközeinek alkalmazása
Alkalmazás feltétele 

Belépés után nemzetbiztonsági átvilágítás szükséges.

További részletek 

Szakmai önéletrajzát és motivációs levelét az allas@nisz.hu címre várjuk, a pozícióra való hivatkozással.