Helpdesk operátor

A NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. stratégiai céljai között első helyen a kormányzati infrastruktúra működtetése, e-közigazgatási megoldások támogatása, valamint alap és emelt szintű kormányzati informatikai szolgáltatások állnak.

Tevékenységünk sikeres folytatásához, folyamatosan bővülő feladataink magas színvonalú ellátására új munkatársunkat várjuk

Helpdesk operátor

munkakörbe.

A következő kihívások várnak 
  • bejelentések fogadása és teljes körű kezelése műszakbeosztásban a 0-24 órás működési rend biztosításával,
  • a problémák azonosítása, első szintű kezelése, a hibaelhárítás végigkövetése,
  • a hibakezelés folyamatának dokumentálása, workflow menedzsment,
  • incidens-, és változáskezelés,
  • kapcsolattartás az ügyfelek IT szakértőivel, valamint a hibaelhárításban közreműködő társosztályok szakembereivel,
  • az üzemeltetett rendszerek folyamatos monitorozása, hibák felismerése.
Csatlakozz hozzánk, ha 
  • legalább középfokú informatikai szakirányú végzettséggel, vagy 3-5 év releváns szakmai tapasztalattal,
  • erős IT és/ vagy Telco affinitással rendelkezel,
  • pontos, megbízható munkavégzés,
  • kiváló kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt,
  • ügyfélközpontú gondolkodásmód jellemez.
Ha minket választasz 
  • minőségi szolgáltatást nyújtó szakmai közösség részese lehetsz,
  • komplex projektekben vehetsz részt,
  • az informatika és telekommunikáció élvonalbeli eszközeit alkalmazó professzionális munkahelyi környezet vár.
Előnyt jelent számodra 
  • szakirányú felsőfokú végzettség,
  • angol nyelvismeret.
Jelentkezés 
  • magyar nyelvű szakmai önéletrajzodat az allas@nisz.hu címre várjuk a munkakörre való hivatkozással. 
Alkalmazás feltétele 
  • belépés után nemzetbiztonsági átvilágítás szükséges.

Ha szaktudásoddal, lendületeddel és ötleteiddel részese szeretnél lenni a kormányzati infokommunikációs stratégiai fejlesztések sikerének, akkor a Te jelentkezésedet várjuk.