ICT projektkoordinátor

Bevezető 

A NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. stratégiai céljai között első helyen a kormányzati infrastruktúra működtetése, e-közigazgatási megoldások támogatása, valamint alap és emelt szintű kormányzati informatikai szolgáltatások állnak.

Munkatársat keresünk

ICT projektkoordinátor

munkakörbe.

Feladatok 
  • Komplex ICT szolgáltatás létesítési igények operatív megvalósításának önálló szakmai irányítása
  • Szolgáltatás megvalósítási tervek feladatokra való lebontása, támogató rendszerben történő rögzítése, az érintett szakterületekkel való együttműködés
  • Az ügyfélszerződésben foglalt szolgáltatások vállalt határidőre és tartalommal való megvalósításának biztosítása
  • A létesített szolgáltatások pontos nyilvántartásának biztosítása
  • Rendszeres és eseti kimutatások, státusz riportok és szakmai prezentációk készítése
Elvárások 
  • Telekommunikációs és/vagy informatikai középfokú műszaki végzettség
  • 2+ év releváns munkatapasztalat ICT szolgáltatások üzemeltetése és létesítése területén (felhő alapú szolgáltatások, szerver és desktop üzemeltetés, stb.)
  • Kiemelkedő kommunikációs szóban és írásban egyaránt
  • ITIL alapelvek ismerete és gyakorlati alkalmazása
Előnyt jelent 
  • releváns felsőfokú végzettség
  • gyártói minősítések (pl.:  Cisco, Microsoft képzések)
  • ICT projekt koordinációs tapasztalat
  • Microsoft Projekt magas szintű ismerete
  • Angol nyelvtudás
  • proaktivitás
Amit kínálunk 
  • Fejlődési lehetőség egy minőségi szolgáltatást nyújtó szakmai közösségben
  • Az informatika és telekommunikáció élvonalbeli eszközeinek alkalmazása
További részletek 

Magyar nyelvű fényképes önéletrajzát és motivációs levelét az allas@nisz.hu címre várjuk, a pozícióra való hivatkozással.