ICT szolgáltatásüzemeltetési szakértő

Bevezető 

A NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. stratégiai céljai között első helyen a kormányzati infrastruktúra működtetése, e-közigazgatási megoldások támogatása, valamint alap és emelt szintű kormányzati informatikai szolgáltatások állnak.

Munkatársat keresünk

ict szolgáltatásüzemeltetési szakértő

munkakörbe, 

Feladatok 

Szolgáltatásüzemeltetésre vonatkozó kompetenciakörben:

  • Elemzi a napi operatív incidens- és technológiai hibakezelései tevékenység minőségét, javító intézkedéseket kezdeményez
  • Kritikus hibák esetén irányítja az incidenskezelési-, valamint a tájékoztatási  folyamatot
  • Közreműködik az üzemeltetéssel összefüggő szabályozási, fejlesztési tevékenységekben
  • Kiemelten foglalkozik az umbrella rendszer továbbfejlesztésének kérdéseivel, ez irányú javaslatokat tesz
  • Támogatja a lokális célú, majd a vállalati szintű műszaki tudásbázis működtetését
  • Elősegíti a szolgáltatásfelügyeleti tevékenység minőségének javítását, személyes kompetenciák fejlesztését
Elvárások 
  • Telekommunikációs és/vagy informatikai felsőfokú műszaki végzettség
  • ITIL alapelvek ismerete és gyakorlati alkalmazása
  • 3+ év releváns munkatapasztalat ICT szolgáltatások üzemeltetése és létesítése területén
  • Kiemelkedő kommunikációs képesség szóban és írásban egyaránt
  • Fejlett problémamegoldó képesség
  • Csapatjátékos attitűd
  • Megoldás- és ügyfélorientált gondolkodásmód
  • Innovatív szemléletmód
  • Nagyon erős érdekérvényesítő képesség
Előnyt jelent 
  • ICT umbrella rendszer gyakorlati ismerete
  • Angol nyelvtudás
  • Nagyvállalati környezetbe, hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Projektszerű működésre vonatkozó elméleti/gyakorlati tapasztalat
Alkalmazás feltétele 

Belépés után nemzetbiztonsági átvilágítás szükséges.

További részletek 

Magyar nyelvű önéletrajzát és motivációs levelét az allas@nisz.hu címre várjuk a munkakörre való hivatkozással.