IT Alkalmazásgazda

A NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. stratégiai céljai között első helyen a kormányzati infrastruktúra működtetése, e-közigazgatási megoldások támogatása, valamint alap és emelt szintű kormányzati informatikai szolgáltatások állnak.

Tevékenységünk sikeres folytatásához, folyamatosan bővülő feladataink magas színvonalú ellátására új munkatársunkat várjuk

IT Alkalmazásgazda

munkakörbe.

A következő kihívások várnak 
  • felhasználók bejelentéseinek kivizsgálása, megoldása,
  • üzleti folyamatok leképezése az érintett rendszerekre, ezek támogatása,
  • kapcsolattartás a szállítóval, a szállítói teljesítés validálása,
  • alkalmazásokkal kapcsolatos rendszeres és eseti üzemeltetési feladatok ellátása,
  • adatbázismentések, visszaállítások végrehajtása, felügyelete, koordinálása,
  • alkalmazások működésével kapcsolatos problémák feltárása, megoldása (eseménynaplók, log-ok elemzése, stb.),
  • alkalmazás környezet működését biztosító szerver oldali (alkalmazásszerver, webszerver) feladatok ellátása,
  • alkalmazásokkal kapcsolatos változás végrehajtása (verziófrissítés, verzióváltás, patch-ek telepítése),
  • alkalmazásüzemeltetési tesztelések végrehajtása,
  • dokumentációk (üzemeltetési, telepítési) készítése, meglévő dokumentációk naprakészen tartása,
  • SQL lekérdezések készítése, riportokhoz adatszolgáltatás (ORACLE, MS SQL)
  • rendszerintegrációk felügyelete,
  • közbeszerzési eljárásokban műszaki szakértői támogatás,
  • projektek szakmai támogatása.
Csatlakozz hozzánk, ha 
  • felsőfokú szakirányú végzettséggel,
  • több rétegű alkalmazások üzemeltetésében és támogatásában szerzett legalább 2 év szakmai tapasztalattal rendelkezel,
  • rendszerszemlélet,
  • csapatszellemű munkavégzés,
  • kiváló kommunikációs képesség,
  • stresszhelyzetek eredményes kezelése,
  • önálló probléma megoldás, hibakeresés,
  • angol szakmai szövegértés jellemez.
Ha minket választasz 
  • minőségi szolgáltatást nyújtó szakmai közösség részese lehetsz,
  • komplex projektekben vehetsz részt,
  • az informatika és telekommunikáció élvonalbeli eszközeit alkalmazó professzionális munkahelyi környezet vár.
Előnyt jelent számodra 
  • nagyvállalati környezetben szerzett tapasztalat,
  • Linux/Windows rendszergazdai ismeret és gyakorlat,
  • BSS rendszerek működésének ismerete,
  • menedzsment és hibakezelő rendszerek ismerete: HP Service Manager (SM), IBM SmartCloud Control Desk (SCCD), Oracle-Identity Management (IDM),
  • SharePoint és iratkezelő alkalmazások üzemeltetésében szerzett gyakorlat,
  • szakismeret és gyakorlati tapasztalat relációs adatbázis kezelő rendszerek üzemeltetésében,
  • iktatórendszerek üzemeltetésében szerzett tapasztalat,
  • ITIL alapismeretek.
Jelentkezés 
  • magyar nyelvű szakmai önéletrajzodat az allas@nisz.hu címre várjuk a munkakörre való hivatkozással. 
Alkalmazás feltétele 
  • belépés után nemzetbiztonsági átvilágítás szükséges

Ha szaktudásoddal, lendületeddel és ötleteiddel részese szeretnél lenni a kormányzati infokommunikációs stratégiai fejlesztések sikerének, akkor a Te jelentkezésedet várjuk.