Mentés/tároló üzemeltető rendszergazda

Bevezető 

A NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. stratégiai céljai között első helyen a kormányzati infrastruktúra működtetése, e-közigazgatási megoldások támogatása, valamint alap és emelt szintű kormányzati informatikai szolgáltatások állnak.

Tevékenységünk sikeres folytatásához, folyamatosan bővülő feladataink magas színvonalú ellátására munkatársat keresünk

 

Mentés/tároló üzemeltető rendszergazda

munkakörbe.

 

Ha szaktudásával, lendületével, ötleteivel részese szeretne lenni a kormányzati infokommunikációs stratégiai fejlesztések sikerének, akkor az Ön jelentkezését várjuk!

Feladatok 
  • részvétel komplex IT rendszerek infrastruktúrájának üzemeltetésében, különös tekintettel a mentési és tároló rendszerekre
Elvárások 
  • legalább egy mentési szoftverrendszer mély ismerete (pl. HP DataProtector, Symantec Netbackup vagy Backupexec, EMC Networker, IBM TSM);
    VAGY
  • legalább egy, minimálisan midrange kategóriájú tároló rendszer mély ismerete (pl. EMC VNX, 3PAR 7xxx, IBM V7000)

 

  • tapasztalatok komplex IT rendszerek üzemeltetésében;
  • befejezett vagy folyamatban lévő szakirányú felsőfokú végzettség;
  • legalább 3 év releváns szakmai tapasztalat nagyvállalati környezetben;
  • szakmai angol szöveg megértésének képessége és társalgási szintű angol nyelvtudás;
  • pontos, megbízható munkavégzés;
  • jó kommunikációs képesség.
Előnyt jelent 
  • projektekben szerzett tapasztalatok.
Amit kínálunk 
  • béren kívüli juttatások;
  • minőségi szolgáltatást nyújtó szakmai közösség;
  • az informatika és telekommunikáció élvonalbeli eszközeinek alkalmazása;
  • komplex projektek;
  • professzionális munkahelyi szakmai környezet.
Alkalmazás feltétele 
  • belépés után nemzetbiztonsági átvilágítás szükséges.
További részletek 

Magyar nyelvű önéletrajzát és motivációs levelét az allas@nisz.hu címre várjuk a munkakörre való hivatkozással.