RÉR - Időszaki értesítési szolgáltatás

Szolgáltatás neve  
Ügyfél időszaki értesítése ügyintézési cselekményeiről
Szolgáltatás leírása 

Az Időszaki értesítés szolgáltatás (RÉR) a NISZ Zrt. által nyújtott központi elektronikus ügyintézési szolgáltatás.

A szolgáltatás elsődleges célja, hogy az ügyfél meghatározott időszakonként megbízható információt kapjon a nevében történt ügyintézésekről, cselekményekről, adatainak kezeléséről.

A szolgáltatás lényege, hogy az ügyfél a Rendelkezési Nyilvántartásban tett rendelkezése során – a jogszabályi keretek között – meghatározhatja azon szervezetek és elektronikus ügyintézések, cselekmények körét, amelyekre vonatkozóan értesítést kíván kapni. Emellett a rendelkezésében meghatározhatja az értesítés küldésének az időszakát, valamint az értesítés helyét is.

 

A szolgáltatás további fontos jellemzője, hogy az értesítés megadott időszakonként pontosan elkészül, és akkor is megküldésre kerül, ha az adott időszakban az ügyfél nevében nem történt semmilyen esemény. Az értesítés hivatalos igazolásnak tekintendő.

Az szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy az ügyfél a Rendelkezési Nyilvántartásban regisztrációval, illetve alaprendelkezéssel rendelkezzen.

Az ügyfél csak azon szervezetek kapcsán nyújtott szolgáltatások tekintetében kérhet értesítést amely szervezet a szolgáltatáshoz csatlakozott.

 

Díjazás 

A Szolgáltató a Szolgáltatást az Eügyintézési tv. 1. § 17. pont a)–i) alpontja szerinti elektronikus ügyintézést biztosító szerveknek ingyenesen biztosítja.