Szolgáltatástámogató

Bevezető 

A NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. stratégiai céljai között első helyen a kormányzati infrastruktúra működtetése, e-közigazgatási megoldások támogatása, valamint alap és emelt szintű kormányzati informatikai szolgáltatások állnak.

 Munkatársat keresünk

szolgáltatástámogató

munkakörbe.

 

Feladatok 
  • Felhasználók bejelentéseinek kivizsgálása, megoldások keresése, nyújtása;
  • Üzleti folyamatok leképezése az érintett rendszerekre, ezek támogatása;
  • Kapcsolattartás a szállítóval, a szállítói teljesítés validálása;
  • Adatbázismentések, visszaállítások, koordinálása
  • Alkalmazások működésével kapcsolatos problémák feltárásának koordinálása;
  • Alkalmazásokkal kapcsolatos változások (verziófrissítés, verzióváltás, patch-ek telepítése) koordinálása;
  • Közreműködőként ellátja a kiemelt feladatok szakmai koordinációját, a vezetőjének iránymutatása alapján menedzseli az ezekkel kapcsolatos tevékenységeket;
  • Közreműködik a szolgáltatások átadás-átvételi folyamataiban, koordinálja az ezzel kapcsolatos dokumentumok elkészítését;
  • Alkalmazásüzemeltetési tesztelések koordinálása esetleges végrehajtása;
  • Dokumentációk (üzemeltetési, telepítési) készítése, meglévő dokumentációk naprakészen tartása;
  • Rendszerintegrációk felügyelete;
  • Szervezeti egység működésének/működtetésének támogatás,  
  • Közbeszerzési eljárásokban műszaki szakértői támogatás;
  • Projektek szakmai támogatása;
Elvárások 
  • 2 év releváns szakmai tapasztalat alkalmazás szolgáltatásokkal kapcsolatosan;
  • Felsőfokú szakirányú végzettség;
  • Rendszerszemlélet;
  • Alapszintű ismeret alkalmazásüzemeltetési tevékenységek területén;
  • Magyar anyanyelv, angol szakmai szövegértés;
  • Csapatszellemű munkavégzés;
  • Kiváló kommunikációs képesség;
  • Stresszhelyzetek eredményes kezelése;
  • Önálló munkavégzés, probléma megoldás;
Előnyt jelent 
  • Nagyvállalati környezetben szerzett tapasztalat;
  • Alkalmazás támogatás/üzemeltetés ismeret és gyakorlat;
  • Menedzsment és hibakezelő rendszerek ismerete: HP Service Manager (SM), IBM SmartCloud Control Desk (SCCD);
  • Csoportmunka ismeretek; Lync, SharePoint, OneNote, Confluence magas szintű használata;
  • Közbeszerzési tapasztalat;
  • ITIL alapismeretek;
Alkalmazás feltétele 
  • belépés után nemzetbiztonsági átvilágítás szükséges.
További részletek 

Magyar nyelvű önéletrajzát és motivációs levelét az allas@nisz.hu címre várjuk, a munkakörre való hivatkozással. Kérjük, a motivációs levelet közvetlenül az e-mailbe, az önéletrajzot pedig csatolt Word fájlba írja.