Egészségügyi Ellátórendszer Szakmai Módszertani Fejlesztése
EFOP-1.8.0-VEKOP-17-2017-00001
Emberi Erőforrás Fejlesztési Operatív Program (EFOP)
Versenyképes Közép-Magyarország Operatív Program (VEKOP)
Nemzeti Népegészségügyi Központ
Országos Kórházi Főigazgatóság
Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő
Semmelweis Egyetem
NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.
IdomSoft Zrt.
A projektben megvalósítandó fejlesztés célja, hogy megvalósuljanak a Nemzeti Egészségügyi Telefonos ügyfélszolgálati és Online információs Központ (NETOK) szolgáltatásai. Létrejöjjön a 1818 OTÜ Avaya rendszerén az Egészségvonal - 0-24 órában elérhető, contact centeren alapuló, 1812-es központi hívószámon, e-mail csatornán és a kapcsolódó portál (egeszsegvonal.gov.hu) normál, táblagép és mobil nézetű felületein elérhető, mesterséges intelligencián alapuló chat-robottal támogatott - integrált elektronikus egészségügyi szolgáltatás.
Fejlesztési célok:
• Ügyfélkapcsolati rendszerek fejlesztése
• Országos Telefonos Ügyfélszolgálat fejlesztése
• Központi chatbot szolgáltatás nyújtása
2023. 06. 30.
24 823 589 000 Ft
311 000 000 Ft
E-mail: info@nisz.hu
- esza