A járási hivatalok integrálása a kormányhivatalok ügyfélszolgálati rendszerébe - Járás II

A projekt neve 

A járási hivatalok integrálása a kormányhivatalok ügyfélszolgálati rendszerébe - Járás II

 

A projekt kódszáma 

EKOP-2.1.23.-2013-2013-0001

Kapcsolódó operatív program megnevezése 

Elektronikus Közigazgatási Operatív Program

Kedvezményezett neve, a projektkonzorcium vezetője 

Miniszterelnökség

A konzorciumban résztvevő további kedvezményezettek, partnerek 

NISZ Nemzeti Infokommunikációs Zrt.

A projekt célja(i) 

A projekt elsődleges célja az ügyfelek elektronikus csatornán közvetlenül igénybe vett ügyfélszolgálati kiszolgálásba, illetve a telefonos, valamint a személyes ügyfélszolgálati kiszolgálásba a járási hivatalok illetve egyes kormányhivatali szakigazgatási szervek bevonásához szükséges informatikai feltételek kialakítása, beleértve a személyek és információk elérhetőségéhez szükséges eszköz, hálózat és alkalmazásfejlesztéseket. A projekt része a kormányablakok működéséhez szükséges, a kapcsolódó projektekben le nem fedett informatikai alapeszközök biztosítása.

A projekt eredménye(i) 
  1. az erre alkalmas közigazgatási ügytípusokra kiterjedő „egyablakos” ügyfélszolgálati rendszer bevezetés feltételeinek megteremtése
  2. a Kormányablakoknál az integrált ügyintézési és tájékoztatási pontokként történő működés elősegítése
  3. a fentiek érdekében az alapinfrastruktúrát kiegészítve a szükséges fizikai eszközök és kapcsolódó szolgáltatások (ügyfélhívó rendszer, megfelelő méretű monitorok, multimédiás kapcsolathoz szükséges eszközök, tabletek védett hálózattal stb.) biztosítása
  4. a járási hivatalok alkalmassá tétele az integrált ügyfélszolgálati feladatok támogatására, illetve a virtuális interaktív ügyfélszolgálat működtetésében való részvételre (IVÜSz alkalmazások);   
  5. olyan online navigációs és interaktív virtuális ügyfélszolgálati rendszer létrehozása, amely megkönnyíti az ügyfelek számára a tájékozódást és az elektronikus ügyintézést;                                        
  6. valamennyi csatornán a fizikai kormányablakhoz, illetve interaktív virtuális ügyfélszolgálati szolgáltatás igénybe vételéhez az időpontfoglalás lehetőségét biztosító alkalmazások fejlesztése
  7. olyan online navigációs és interaktív virtuális ügyfélszolgálati rendszer létrehozása, amely megkönnyíti az ügyfelek számára a tájékozódást és az elektronikus ügyintézést;
  8. olyan tudásbázis kialakítása, amely teljes körűen, jól strukturált és kereshető módon tartalmazza az ügyleírásokat, és képes átlátható logikával és világos struktúrában megjeleníteni azokat mind az ügyintézők, mind a felhasználók számára.
  9. teljesen elektronikus ügyintézés (az elektronikus dokumentum ügyfél általi jóváhagyása, illetve az elektronikus fizetés) lehetővé tétele
  10. a kormányablakok esetében az ügyfélhívó rendszer kialakítása / fejlesztése
  11. a teljesen elektronikus / mind a közigazgatáson belüli elektronikus / mind a papír alapú ügyintézésben a szükséges szolgáltatások egyszerű elérésének biztosítása (pl. az iratkezelő és az AVDH rendszerhez történő csatlakozás)
  12. az ÁROP-1.2.9. projekt keretében kialakított ügyleírások folyamatosan aktualizálható adatbázisba szervezését és strukturált, valamennyi csatornára kiterjedő megjelenítéséhez szükséges fejlesztések biztosítása, ide értve a kormanyablak.hu és a kormanyhivatal.hu portálok funkcionális és tartalmi kialakítását
A projekt megvalósításának kezdete 

2013.04.01

A projekt megvalósításának befejezése 

2015.11.30

A projekt teljes költségvetése 

6.000.000.000, - Ft

A projekt NISZ-re eső költségvetése (amennyiben a NISZ nem konzorciumvezető) 

2.066.760.051, - Ft

A projekt közvetlen kapcsolódása kormányzati stratégiai dokumentumokhoz 

Nemzeti Infokommunikációs Stratégia 2014-2020

A projekt készültségi foka (%-ban) 

100%

Kapcsolódó beszerzési eljárások 
További információ 

E-mail: info@nisz.hu