A járási hivatalok integrálása a kormányhivatalok ügyfélszolgálati rendszerébe - Járás II
EKOP-2.1.23.-2013-2013-0001
Elektronikus Közigazgatási Operatív Program
Miniszterelnökség
NISZ Nemzeti Infokommunikációs Zrt.
A projekt elsődleges célja az ügyfelek elektronikus csatornán közvetlenül igénybe vett ügyfélszolgálati kiszolgálásba, illetve a telefonos, valamint a személyes ügyfélszolgálati kiszolgálásba a járási hivatalok illetve egyes kormányhivatali szakigazgatási szervek bevonásához szükséges informatikai feltételek kialakítása, beleértve a személyek és információk elérhetőségéhez szükséges eszköz, hálózat és alkalmazásfejlesztéseket. A projekt része a kormányablakok működéséhez szükséges, a kapcsolódó projektekben le nem fedett informatikai alapeszközök biztosítása.
- az erre alkalmas közigazgatási ügytípusokra kiterjedő „egyablakos” ügyfélszolgálati rendszer bevezetés feltételeinek megteremtése
- a Kormányablakoknál az integrált ügyintézési és tájékoztatási pontokként történő működés elősegítése
- a fentiek érdekében az alapinfrastruktúrát kiegészítve a szükséges fizikai eszközök és kapcsolódó szolgáltatások (ügyfélhívó rendszer, megfelelő méretű monitorok, multimédiás kapcsolathoz szükséges eszközök, tabletek védett hálózattal stb.) biztosítása
- a járási hivatalok alkalmassá tétele az integrált ügyfélszolgálati feladatok támogatására, illetve a virtuális interaktív ügyfélszolgálat működtetésében való részvételre (IVÜSz alkalmazások);
- olyan online navigációs és interaktív virtuális ügyfélszolgálati rendszer létrehozása, amely megkönnyíti az ügyfelek számára a tájékozódást és az elektronikus ügyintézést;
- valamennyi csatornán a fizikai kormányablakhoz, illetve interaktív virtuális ügyfélszolgálati szolgáltatás igénybe vételéhez az időpontfoglalás lehetőségét biztosító alkalmazások fejlesztése
- olyan online navigációs és interaktív virtuális ügyfélszolgálati rendszer létrehozása, amely megkönnyíti az ügyfelek számára a tájékozódást és az elektronikus ügyintézést;
- olyan tudásbázis kialakítása, amely teljes körűen, jól strukturált és kereshető módon tartalmazza az ügyleírásokat, és képes átlátható logikával és világos struktúrában megjeleníteni azokat mind az ügyintézők, mind a felhasználók számára.
- teljesen elektronikus ügyintézés (az elektronikus dokumentum ügyfél általi jóváhagyása, illetve az elektronikus fizetés) lehetővé tétele
- a kormányablakok esetében az ügyfélhívó rendszer kialakítása / fejlesztése
- a teljesen elektronikus / mind a közigazgatáson belüli elektronikus / mind a papír alapú ügyintézésben a szükséges szolgáltatások egyszerű elérésének biztosítása (pl. az iratkezelő és az AVDH rendszerhez történő csatlakozás)
- az ÁROP-1.2.9. projekt keretében kialakított ügyleírások folyamatosan aktualizálható adatbázisba szervezését és strukturált, valamennyi csatornára kiterjedő megjelenítéséhez szükséges fejlesztések biztosítása, ide értve a kormanyablak.hu és a kormanyhivatal.hu portálok funkcionális és tartalmi kialakítását
2013.04.01
2015.11.30
6.000.000.000, - Ft
2.066.760.051, - Ft
Nemzeti Infokommunikációs Stratégia 2014-2020
100%
E-mail: info@nisz.hu
- erfa