Bevezető
Felhőszolgáltatások
Jelen termékcsoportba tartozó szolgáltatások keretében biztosítjuk géptermeinkben az ügyfeleink központi kiszolgáló informatikai eszközeinek biztonságos elhelyezését és üzemeltetését, valamint az ezeken az erőforrásokon kialakított felhő szolgáltatások igénybevételét. A szolgáltatásportfólió a fizikai szerver üzemeltetéstől kezdve egészen a szoftver, mint szolgáltatás (Software as a Service – SaaS) szintig lefedi az adatközponti és felhő szolgáltatásokat.
E-közigazgatási szolgáltatások
Az e-közigazgatási szolgáltatások, mint építőelemek segítségével a papír alapú, vagy személyes ügyintézési folyamatokat gyorsabban, költséghatékonyabban és ügyfélorientáltan lehet elektronizálni. A szolgáltatások segítséget adnak az elektronikus ügyintézés korszerű kiépítéséhez az eljárásokat lefolytató, elsősorban közfeladatot ellátó szervek részére. A szolgáltatások egységes felületeket nyújtanak az e ügyintézést igénybe vevő ügyfelek (természetes és nem természetes személyek) számára.
Informatikai szolgáltatások
Cégünk stratégiai céljai között első helyen a kormányzati informatikai szolgáltatások magas szintű működtetése áll. A szolgáltatások színvonalának folyamatos fejlesztése mellett, a vállalat fontos célkitűzése, hogy elősegítse a kormányzatban dolgozó végfelhasználók hozzáférését a modern informatikai megoldásokhoz, ezáltal hozzájárulva hazánk versenyképességének növeléséhez.
Telekommunikációs szolgáltatások I.
Adatforgalmi szolgáltatások
A Társaságunk által üzemeltetett Nemzeti Távközlési Gerinchálózat erőforrásait igénybe véve zárt, virtuális magánhálózatot alakítottunk ki, melyen adatforgalom továbbítható. A csatlakozó intézmények részére biztosítjuk a központi tűzfalrendszerünk segítségével az internet és a távoli asztal elérést, valamint az ehhez kapcsolódó szolgáltatásokat.
Telekommunikációs szolgáltatások II.
Hang szolgáltatások
A Nemzeti Távközlési Gerinchálózat zárt rendszerén keresztül vállalatunk biztosítja az intézmények részére a belföldi és nemzetközi végpontok közötti hangforgalmat analóg és digitális alközpontokon keresztül. Ügyfeleink számára Contact Center szolgáltatást és mobilkommunikációs eszközöket is biztosítunk.
A helyhez kötött hívásvégződtetés szolgáltatást, - a saját hálózatunkból indított, és ott fogadott hívások összekapcsolását egyéb belföldi és nemzetközi szolgáltatók hálózatával- hívásvégződtetési és tranzit partnerünk összekapcsolási pontján keresztül valósítjuk meg. Összekapcsolást végző partnerünk jelenleg a Magyar Telekom. A NISZ Zrt. 2024. január 1-től 0,2687 Ft/perc hívásvégződtetési díjat alkalmaz helyhez kötött telefonhálózatában történő hívásvégződtetés esetén.
Üzemviteli és egyéb szolgáltatások
A NISZ Zrt.-nek számos olyan szolgáltatása is van, amelyek nem sorolhatók be az adatközponti, az informatikai, a telekommunikációs vagy éppen az e-közigazgatási szolgáltatások közé. Mivel ezek a szolgáltatások is szükségesek ahhoz, hogy akár az intézményi ügyfélkör számára, akár az állampolgárok felé biztosítani tudjuk a kötelezettségeik teljesítéséhez vagy éppen a feladatvégzésükhöz nélkülözhetetlen feltételeket, így ezeket külön termékcsoportba soroltuk.
Mobilalkalmazások
Egyre több tevékenység költözik át a mobil eszközökre. Ennek a trendnek megfelelően a NISZ Zrt. célul tűzte ki a mobil élethelyzetben használható információs és ügyintézési alkalmazások létrehozását. A fejlesztések során olyan alkalmazásokat fejlesztünk, amelyek modernizálják és mobilizálják a közigazgatási folyamatokat.
Kiberbiztonsági szolgáltatások
Cégünk a Kiberbiztonsági szolgáltatásaival a jogszabályi és tulajdonosi elvárásoknak megfelelve hatékony támogatást nyújt az informatikai rendszerek biztonságos működtetéséhez.
Célunk a kibertérből vagy belülről érkező informatikai biztonsági incidensek megelőzése, a korai figyelmeztetés, valamint a biztonsági incidensek észlelése, reagálás, kezelése, szükség esetén az NBSZ NKI bevonásával.