Integrált ügyfélszolgálatok interoperábilis informatikai infrastruktúrájának kialakítása - IÜSZI

A projekt neve:

Integrált ügyfélszolgálatok interoperábilis informatikai infrastruktúrájának kialakítása - IÜSZI

A projekt kódszáma:

EKOP-2.1.15-2012-2013-0001

Kapcsolódó operatív program megnevezése:

Elektronikus Közigazgatási Operatív Program

A konzorciumban résztvevő partnerek:

NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.

A projekt célja(i):

A kormányablakok hálózati hátterének fejlesztése és az okmányirodák működéséhez szükséges kiegészítő eszközök és szolgáltatások biztosítása. A célmeghatározás két részre bontható:

  • Az Okmányirodák és Kormányablakok hálózati és informatikai hátterének fejlesztése: A projekt erőforrásainak függvényében cél a kormányablakok helyi telekommunikációs hálózata (LAN) eszközeinek korszerűsítése switch-ek és UPS-ek cseréjével, valamint a területi karbantartási folyamatokat támogató rendszerek fejlesztése.
  • Az okmányirodák működéséhez szükséges kiegészítő eszközök és szolgáltatások biztosításához rendszerfejlesztések:: A KEK KH szakrendszereinek jogosultságkezelése, az Elektronikus okmányszolgáltatás továbbfejlesztése, hordozható biometrikus adat-felvételező eszköz beszerzése, az okmányirodai szakrendszerek oktatómoduljainak aktualizálása, fejlesztése, a bankkártyás fizetéshez kiegészítő POS terminálok beszerzése.

A projekt eredményei:

A NISZ az Okmányirodák és Kormányablakok  strukturált helyi informatikai hálózatainak eszközeit (switch-ek, UPS-ek)modernizálja kb. 260 helyszínen.

Jogszabályi környezet - PDF

A projekt megvalósításának kezdete:

2013.02.01.

A projekt megvalósításának a befejezése:

2015.06.30.

A projekt teljes költségvetése:

800 000 000 Ft

A projekt NISZ-re eső költségvetése:

394 210 948 Ft

További információ:

Nemzeti Infokommunikációs Stratégia 2014-2020

E-mail: info@nisz.hu