Integrált ügyfélszolgálatok interoperábilis informatikai infrastruktúrájának kialakítása – IÜSZI
EKOP-2.1.15-2012-2013-0001
Elektronikus Közigazgatási Operatív Program
Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala
NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.
A kormányablakok hálózati hátterének fejlesztése és az okmányirodák működéséhez szükséges kiegészítő eszközök és szolgáltatások biztosítása. A célmeghatározás két részre bontható:
1. Az Okmányirodák és Kormányablakok hálózati és informatikai hátterének fejlesztése: A projekt erőforrásainak függvényében cél a kormányablakok helyi telekommunikációs hálózata (LAN) eszközeinek korszerűsítése switch-ek és UPS-ek cseréjével, valamint a területi karbantartási folyamatokat támogató rendszerek fejlesztése.
2. Az okmányirodák működéséhez szükséges kiegészítő eszközök és szolgáltatások biztosításához rendszerfejlesztések:: A KEK KH szakrendszereinek jogosultságkezelése, az Elektronikus okmányszolgáltatás továbbfejlesztése, hordozható biometrikus adat-felvételező eszköz beszerzése, az okmányirodai szakrendszerek oktatómoduljainak aktualizálása, fejlesztése, a bankkártyás fizetéshez kiegészítő POS terminálok beszerzése.
A NISZ az Okmányirodák és Kormányablakok strukturált helyi informatikai hálózatainak eszközeit (switch-ek, UPS-ek)modernizálja kb. 260 helyszínen.
Jogszabályi környezet - PDF
2013.02.01.
2015.06.30.
800.000.000, - Ft
394.210.948, - Ft
Nemzeti Infokommunikációs Stratégia 2014-2020
100%
E-mail: info@nisz.hu
- esb