2017. december 11-én aláírt támogatási szerződéssel megvalósítási szakaszába lépett a KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15 - 2016 – 00027 azonosítószámú projekt, amelynek célja a Szabályozott Elektronikus Ügyintézési Szolgáltatások körének bővítése, a hozzáférés javítása, átlátható, egyszerűen kezelhető és a felhasználói igényekhez igazodó szolgáltatások nyújtása a lakosság, a vállalkozások, valamint az elektronikus ügyintézést biztosító szervek számára.
A fejlesztések az alábbi, már korábban létrehozott és jelenleg működő szolgáltatásokat érintik:
- Összerendelési Nyilvántartás (ÖNY)
- Rendelkezési Nyilvántartás (RNY)
- Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER)
- Részleges Kódú Telefonos Azonosítás (RKTA)
- Időszaki Értesítési Szolgáltatás (RÉR)
A fejlesztést kivitelező konzorcium infokommunikációs technológiai lehetőségekre támaszkodik, így az elektronikus szolgáltatásoknak nem csak a mennyiségét, de a minőségét is javítja, ami közvetve hozzájárul az állampolgárok életminőségének javításához.
A projekt kiemelt célja az is, hogy felhívja mind a lakosság, mind a vállalkozók figyelmét a megújult szolgáltatások előnyeire. A projekt költségvetése 1,207 milliárd forint, vissza nem térítendő támogatás, melyet a Közigazgatás-és Közszolgáltatás-fejlesztés Operatív Program keretében az Európai Szociális Alap és Magyarország költségvetése társfinanszírozásban biztosít.
A projektről bővebb információ sajto@nisz.hu.